مهر طالبان افغانستان - نشست علمی طالبان Ùˆ آینده افغانستان برگزار Ù…ÛŒ شود خبرگزاری مهر اخبار ایران Ùˆ جهان Mehr News Agency : در پی سقوط قندهار صورت گرفت؛ نیروهای دولتی افغانستان، تسلط طالبان بر میدان هوایی قندوز را که به منزله سقوط کامل این شهر است، تائید می کنند.

مهر طالبان افغانستان - نشست علمی طالبان Ùˆ آینده افغانستان برگزار Ù…ÛŒ شود خبرگزاری مهر اخبار ایران Ùˆ جهان Mehr News Agency : در پی سقوط قندهار صورت گرفت؛ نیروهای دولتی افغانستان، تسلط طالبان بر میدان هوایی قندوز را که به منزله سقوط کامل این شهر است، تائید می کنند.. امشب، ۴میزان/مهر، طالبان در بغل گوش دولت افغانستان در منطقه کمپنی کابل اقدام با بازرسی موترها کردند ansar news agency. سخنگوی طالبان مدعی تصرف «مزار وزرای ضعیف رأی اعتماد مجلس را نمی‌گیرند/ بازگشایی حضوری مدارس در مهر محقق به نظر نمی‌رسد. خط و نشان کشیدن بایدن برای طالبان/ طالبان و آمریکا درگیر می شوند؟ افکار نیوز. به علت ازدحام در فرودگاه کابل برای سوار شدن به هواپیما برای خروج از افغانستان،. متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است.

متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است. شهر مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان. سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهوری افغانستان می‌گوید طالبان مذاکرات فعلی میان دولت و آن گروه را به بن‌بست کشاندند.

طالبان در شاهراه های افغانستان از تاجران حق العبور می گیرند افغانستان Dw 15 07 2020
طالبان در شاهراه های افغانستان از تاجران حق العبور می گیرند افغانستان Dw 15 07 2020 from static.dw.com
ولی با توجه به خروج اشرف غنی از افغانستان، طالبان گفت وارد کابل می شود و نیازی به. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. سخنگوی طالبان مدعی تصرف «مزار وزرای ضعیف رأی اعتماد مجلس را نمی‌گیرند/ بازگشایی حضوری مدارس در مهر محقق به نظر نمی‌رسد. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. در پی سقوط قندهار صورت گرفت؛ نیروهای دولتی افغانستان، تسلط طالبان بر میدان هوایی قندوز را که به منزله سقوط کامل این شهر است، تائید می کنند. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. طالبان در کمین کشور‌های همجوار از جمله ایران! افغانستان بر این باور است که از طریق کنترل آب‌های خروجی‌اش به سمت ایران قادر است رفتار و تصمیمات سیاسی ایران در زمینه فروش نفت ارزان و پذیرش مهاجران را کنترل کند.

به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن.

اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. در پی سقوط قندهار صورت گرفت؛ نیروهای دولتی افغانستان، تسلط طالبان بر میدان هوایی قندوز را که به منزله سقوط کامل این شهر است، تائید می کنند. محمد نعیم اعلام کرده که طالبان برای اداره کشور آماده گفت‌وگو با شخصیت‌های افغان و جامعه جهانی است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دولت آلمان از گروه طالبان خواست تا ضمن نشان دادن خویشتنداری، از جان شهروندان افغانستان حفاظت کرده و از دسترسی آنها به کمک‌های. ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و مدیر سابق سیا، تشدید کنترل طالبان بر افغانستان را برای. سخنگوی طالبان مدعی تصرف «مزار وزرای ضعیف رأی اعتماد مجلس را نمی‌گیرند/ بازگشایی حضوری مدارس در مهر محقق به نظر نمی‌رسد. طالبان در کمین کشور‌های همجوار از جمله ایران! شهر مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را فرهاد غظیمی، والی بلخ می‌گوید که طالبان بامداد روز شنبه از طرف شمال و غرب. افغانستان میں 20 سال بعد طالبان کی واپسی جہاں عالمی برادری کے لیے اہمیت کی حامل ہے وہیں آئیے ایک نظر ڈالتے ہیں کہ افغانستان کے طالبان کے کنٹرول میں جانے پر کس بین. دلیل شکست ارتش افغانستان در برابر طالبان. شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب افغانستان به دست طالبان افتاد. در پی تشدید حملات طالبان، شهر مزارشریف در شمال افغانستان سقوط کرد.

امشب، ۴میزان/مهر، طالبان در بغل گوش دولت افغانستان در منطقه کمپنی کابل اقدام با بازرسی موترها کردند ansar news agency. متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است. طالبان پیشتر گفته بود قصد ندارد به زور پایتخت را تصرف کند و منتظر دولت انتقالی می ماند. اندیشه و رفتار طالبان بر تفسیر سنتی و بدون نرمش از شریعت اسلام (دیوبندی، سلفی و وهابی) و مقررات سخت‌گیرانه قبیله‌ای پشتون استوار است. تحولات اخیر در افغانستان تاثیر بسزایی در بازار ارز داخلی ایران نداشته، این در حالی است که تحولات داخلی تاثیرگذاری.

3m 65fadeaegkm
3m 65fadeaegkm from media.mehrnews.com
طالِبان گروه مسلح سلفی است که با هدف سرنگونی نظام سیاسی فعلی افغانستان و برپایی امارت اسلامی می‌جنگد. متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است. شریعت بر جهان تسلط پیدا می کند؛ بیش از آنچه در اسلام تاکید شده، برای زنان حق قائل خواهیم شد! ولی با توجه به خروج اشرف غنی از افغانستان، طالبان گفت وارد کابل می شود و نیازی به. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهوری افغانستان می‌گوید طالبان مذاکرات فعلی میان دولت و آن گروه را به بن‌بست کشاندند. اندیشه و رفتار طالبان بر تفسیر سنتی و بدون نرمش از شریعت اسلام (دیوبندی، سلفی و وهابی) و مقررات سخت‌گیرانه قبیله‌ای پشتون استوار است.

خط و نشان کشیدن بایدن برای طالبان/ طالبان و آمریکا درگیر می شوند؟ افکار نیوز.

گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. در پی سقوط قندهار صورت گرفت؛ نیروهای دولتی افغانستان، تسلط طالبان بر میدان هوایی قندوز را که به منزله سقوط کامل این شهر است، تائید می کنند. ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و مدیر سابق سیا، تشدید کنترل طالبان بر افغانستان را برای. طالبان کنترل کاخ ریاست جمهوری افغانستان را بدست گرفت. متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است. خط و نشان کشیدن بایدن برای طالبان/ طالبان و آمریکا درگیر می شوند؟ افکار نیوز. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. در پی تشدید حملات طالبان، شهر مزارشریف در شمال افغانستان سقوط کرد. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. افغانستان میں 20 سال بعد طالبان کی واپسی جہاں عالمی برادری کے لیے اہمیت کی حامل ہے وہیں آئیے ایک نظر ڈالتے ہیں کہ افغانستان کے طالبان کے کنٹرول میں جانے پر کس بین. طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها. ولی با توجه به خروج اشرف غنی از افغانستان، طالبان گفت وارد کابل می شود و نیازی به. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن.

اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. اندیشه و رفتار طالبان بر تفسیر سنتی و بدون نرمش از شریعت اسلام (دیوبندی، سلفی و وهابی) و مقررات سخت‌گیرانه قبیله‌ای پشتون استوار است. افغانستان بر این باور است که از طریق کنترل آب‌های خروجی‌اش به سمت ایران قادر است رفتار و تصمیمات سیاسی ایران در زمینه فروش نفت ارزان و پذیرش مهاجران را کنترل کند. تحولات اخیر در افغانستان تاثیر بسزایی در بازار ارز داخلی ایران نداشته، این در حالی است که تحولات داخلی تاثیرگذاری. افغانستان میں 20 سال بعد طالبان کی واپسی جہاں عالمی برادری کے لیے اہمیت کی حامل ہے وہیں آئیے ایک نظر ڈالتے ہیں کہ افغانستان کے طالبان کے کنٹرول میں جانے پر کس بین.

خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان Mehr News Agency نشست خبری هیات صلح طالبان در تهران
خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان Mehr News Agency نشست خبری هیات صلح طالبان در تهران from media.mehrnews.com
سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. طالبان در کمین کشور‌های همجوار از جمله ایران! افغانستان بر این باور است که از طریق کنترل آب‌های خروجی‌اش به سمت ایران قادر است رفتار و تصمیمات سیاسی ایران در زمینه فروش نفت ارزان و پذیرش مهاجران را کنترل کند. طالبان در گردنه های کابل با احمد شاه مسعود مذاکره کردند اما او شرایط طالبان را نپذیرفت و به کوهستان شمالی عقب نشینی کرد. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را فرهاد غظیمی، والی بلخ می‌گوید که طالبان بامداد روز شنبه از طرف شمال و غرب. امشب، ۴میزان/مهر، طالبان در بغل گوش دولت افغانستان در منطقه کمپنی کابل اقدام با بازرسی موترها کردند ansar news agency.

به علت ازدحام در فرودگاه کابل برای سوار شدن به هواپیما برای خروج از افغانستان،.

از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است. به گزارش شفقنا از مهر، در پی سقوط کابل پایتخت افغانستان به دست طالبان و فرار اشرف غنی رییس جمهور این کشور، شورای امنیت هم اکنون در حال برگزاری نشستی ویژه پیرامون. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. خط و نشان کشیدن بایدن برای طالبان/ طالبان و آمریکا درگیر می شوند؟ افکار نیوز. دفتر کابلآخرین تحولات افغانستان؛ آیا دولت غنی به خط پایان نزدیک شده است؟ اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. طالبان در گردنه های کابل با احمد شاه مسعود مذاکره کردند اما او شرایط طالبان را نپذیرفت و به کوهستان شمالی عقب نشینی کرد. بنابراین جنگ داخلی بعدی میان طالبان و متحدان شمالی. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. طالبان در کمین کشور‌های همجوار از جمله ایران! ولی با توجه به خروج اشرف غنی از افغانستان، طالبان گفت وارد کابل می شود و نیازی به. دلیل شکست ارتش افغانستان در برابر طالبان. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند.

Posting Komentar

0 Komentar